Waddup??
ok Fifie nak start post ni dengan dua soalan untuk korang.
* first, dulu masa remaja ade tak tampal wall poster kat bilik? hahahhaha tau da
mesti ade kan?
banyak tak??? - lol
* second, gambar siapa yang korang banyak tampal? artis? model? atau brand?
- huh tau da, mestila artis kan? kalau girls tak habis boy band kan?
so hari ni. Fifie nak bukak sikit rahsia pasal wall poster ni. Fie jumpa lagi gambar dulu-dulu. so.. ni haaaaa.... tadaaaaa...
![]() | ||
| nilah dulu bilik Fie, sorry ye kengkawan.. gambar ni kotor skit.. |
dulu artis - artis seperti di atas tu memang la tersangat trend. terutama BSB & Spice girl kan? Mama Fie ada jugak suruh bukak poster poster ni, tapi dah lama - lama baru bukak. sayang nak bukak babe, bukan senang nak tampal yang atas - atas tu.. tangga Papa lah yang jadi mangsa. kalau tengok dalam gambar ni.. banyak jugak Fie dah bukak since Mama akan start membebel kalau masuk bilik Fie. hihi.. kebanyakkan poster seperti diatas ni Fie dapat dari Smash Hits, Galaxy, Pop Star, Top of The Pop, Big ape lagi ye.. tak ingat dah.. tapi kalau tau je ade keluar new month punye, huh tak lepas peluang.. sangat suka!!korang? ade? kalau ade jom lah share.. okay =)
xoxo,




No comments:
Post a Comment