Saturday, December 18, 2010

*kurnia*

nice music n nice lyrics....people like me need more song like this...keep it up u guys...
tapi rambut Noh spoil a bit.. funny gile!
Mizz Nina love wearing that dress. 
same like the one that she's wearing masa launch new album dulu.. 
it is awesome and superb!!

 

dengarkanlah lagu dulu
tinggalkanmu itu menunggu
jangan biarkan hati
dikunci oleh rasa benci

resah yang tiada henti
bila kau melangkah pergi
apakah yang harus ku lakukan
‘tuk merubah hatimu

kurnia bagaikan khayalan
takkan ku lepas walaupun apa yang mendatang
kurnia bagaikan khayalan
ku takkan lepas walau hanya khayalan

senyumanmu igauanku
tiada yang setandingmu
suara yang bermain
memanggil-manggil namaku

resah yang tiada henti
bila kau melangkah pergi
apakah yang harus ku lakukan
untuk merubah hatimu

kurnia bagaikan khayalan
takkan ku lepas walaupun apa yang mendatang
kurnia bagaikan khayalan
ku takkan lepas walau hanya khayalan

pintaku cuma jangan pergi
tak bisa berasingan jauh oh darimu
bilakah oh nanti akan pergi
berlari biarkan pergi
buat selamanya biar kita berdua disinari
oh mentari oh mentari

 xoxo,

No comments: