waddupppppppppppppp??
hihi, hari ni Fie agak kemalasan jugak nak buat kerja. mungkin da terkena sin-toms tuesday bluesss (sebab monday semalam bersemangat nak kerja skit). so tadi dok la ber'chat dengan Alin dan Miezzy. Alin ade gak la on -off sebab tengah office hour geng.. hahahaha
disebabkan hari ni memang aku dibayar untuk amek gaji buta, so boleh la menaip cerita untuk dimuatkan dalam blog ni..
hari ni duk bercerita ngan mizzy pasal shopping spree workshop. kitaorang pergi masa tahun 2008, funny gile guys.. masa tu tengah bulan *PUASA* okay, sanggup nak jalan - jalan ke KL. kalau Fie tak pe la, memang Fie ni hantu shopping. lagipun i'm a proud mother. memang la KL ni tempat yang sesuai untuk Fie membeli dan membelah duit untuk raya.. hahahahhaha bukan ape.. murahhhhh tapi kesian Alin dan Miezzy yang sanggup temankan Fie. fyi guys, mereka ni pun memang best. layankan je mana Fie nak pergi, dari KLCC ke Midvalley pastu ke The Gardens (nasiblah sebelah je) pastu kitaorang ke The Curve dan Cineleisure (as know as e@curve) dan ke Ikea pulak.. huhu dan terakhir kami ke Mali's Char Kuey Tiew (yang ni Wanie yang bawak) sebab dia nak belanja kitaorang makan untuk sahur.
well, hari pertama tu memang dah lepak, kita orang berenti berjalan masa berbuka puasa je.. yang ni is the best part.. masing - masing makan memang tak hingat. kitaorang berbuka puasa kat Tomy Roma's Mid Valley Mall - The Gardens. memula for appetizers kitaorang makan Roma's Sampler (yang ni Alin belanja) memang la sedap. bawang tu rasa macam udang pulak.. hihi atau kitaorang lapar ke.. ntah le =) pastu melantak St. Louis Ribs.. memang terbaik.. teringat masa nak bayar.. hahaha.. kat situ gak kluar duit tong - tong.. tak senonoh je. nasib meja kita macam tersembunyi skit.. kalau tak.. ntah le.. mana mak nak sorok muka mak ni nyah!! hahaha.. adalah Fie attached kan gambar masa kat e@curve. ni je yang sempat amek. masa ni tengah hujan renyai-renyai. masa lain, semua lupa.. ye la lapa.. mestilah ingat makan je kan...
hehe layannnnn
![]() |
| *opss.. sapa yang nak amek gambar ni??? hihi * |
![]() |
| kalau korang tengok beg Fie tu, berat woooooo.. hihi.. kena la cover sweet sikit masa bawak, lalu the streets lak tu.. lagi la malam minggu.. ramai manusia!! |
![]() |
| ni lah the crew, and thanks to all of you guys.. =) cos treat me like a queen.. korang memang best!! |
![]() |
| sebelum balik, atas permintaan ramai.. ok lah.. Fie amek la jugak gambar Fie sorang untuk korang semua.. hahahaha |
hari tu hampir kul 3 pagi kot kitaorang baru sampai rumah. masa nak cari lorong ke rumah Mama Sal tu pun dah salah masuk jalan. haha blur dah. mata memang dah tak larat nak bukak.. ngantuk sungguh, bila sampai rasa macam nak bumppppp. tapi barang pulak tak kemas lagi .. finally, Alin pulak yang tolong kemaskan.. dia lah yang packing barang Fie semua. yang banyak - banyak tadi tu.. yang kat atas ni barang kat Ikea je, korang tak tengok lagi barang yang Fie beli kat Metrojaya, Isetan ape lagi eh.. lupa lak!! huhu shopping sakan.. tapi semuanya Alin yang pack'kan.. hihi.. TQ Alin.
bila waktu bersahur, masa Mama Sal panggil untuk bersahur pun mata ni liat betul nak bukak. hihi... tapi gagahi jugak la untuk bangun since penat Mama Sal masakkan untuk kitaorang. TQ Mama. okay, esoknya pulak kitaorang berkejar pulak ke PWTC untuk Matta Fair. nak berholiday ke Bandung, tapi Fie tak pergi la.. Alin ngan Miezzy je. diaorang ade gak offer.. tapi i kena berbincang ngan Mr. Hubby dan kena tengok pocket gak ni.. tapi kalau ikut my personal opinion.. huh guysssssssss budget da habis buat belanja raya ni hah.. so next time le ye!!
memories tu best sangat kalau teringat... tak tau bila yang kita ber'tiga ni akan huha-huha lagi.. since dah tak kerja satu tempat lagi dah. tak tau lah bila nak sit back and relax sesama lagi. i miss those moment we had guys =)
eat~pray~love,





No comments:
Post a Comment