Wadduppppppp???
Fie selalu jugak merayau tengok blog - blog yang isinya menarik, tertarik, memang lah da' bomb.. hihi terutama blog resepi.. Fie lately memang lah suka memasak.. tapi tengah - tengah duk melayan, Fie ter'bump kat blog Ben Ashaari.. wow, Ben ni memang kreatif sangat. So sekarang Ben tengah buat senarai untuk 500 blog..
Go Ben.. Go Ben.. Go Ben Affleck... eh salah *Ben Ashaari* =)
1 - at the first place, kita attachkan banner BA =)
2 - Link ke Entry 500 Blog En. Ben Ashaari =)
3 - Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda dan tujuan jadi blogger ..
- Perempuan, Isteri, 29thn. tujuan jadi blogger sebab suka nak berkongsi
pengalaman ilmu, nasihat, gambar dan sangat tak kisah/ tak ambil tahu
tentang apa orang nak cakap pasal blog ni. Janji Fie tak hipokrit =)
4 - Paste Url ni ke entry post Ben Ashaari - *(link catatan ulasan)
5 - Siappppp.
5 - Siappppp.
sangat menarik dan mudah kan? so marilah kita berikan sokongan Padu untuk En. Ben Ashaari. sambil menyelam, minum air. dapatlah kita kenal dengan blogger yang lain-lainnya.
so good luck En. Ben!! this is the hot stuff from you. congrats!!


3 comments:
jom sertai kontest anak mama's blog sekarang. jadilah antara 50 followers dan 50 juru komen terawal anak mama's blog pada tahun 2011 ini.cepat! anak mama masih menunggu.
http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/
me one of thiss segmen .. hehe
datang jenguk dan bace ..
hit me back babe ...
mengunjungi,mengkomen dan menggegarkan blog anda;)
nice blog;D
blog apisv2©
Post a Comment