wadddduppppppp??
sesungguhnya lately ni memang takde idea nak buat post pasai apa!! hihihi.. buzy pun ye gak. banyak nak difikirkan dan yang nak disettlekan terutamanya urusan sekolah Nieya (weekend) yee, Nieya dah nak sekolah. Nieya dah nak masuk 5 tahun. sekejap je kan? tapi tu lah, supposed to Nieya dah K1, so next year Nieya dah K2. tapi adelah sebab yang Nieya kena delaykan tahun for Pre-School. salah Nieya jugak sebab Nieya tak pandai cakap nak ke toilet.. (takpe lah ye Nieya.. next year tak boleh buat macam tu lagi. u're big enough.) bila weekdays pulak sibuk dengan kerja yang faham - faham je la, December is indeed the busiest month of the year. banyak yang nak di re-schedulekan balik. meeting sana-sini, paperwork, filing. uiiii kalaulah kita boleh request berapa banyak anggota yang kita boleh tambah. Fie cuma nak mintak lagi satu badan je.. cukuplah tu untuk tolong mana yang patut!!
well dalam ke'busy'an hari ni, bila lunch hour sempatlah pulak melawat Fb. tengok gambar - gambar lama dan my eyes bump into this comments.
dan...
tersenyum sendiri lak.. long enuff
actually memang tak semua yang tau *about us*
ade lah kot, dua tiga kerat je, lagipun masa we both married, banyak friends yang dah ter'lost contact (dulu mana ada Fb) kalau tak, dah senang dah =). so banyaklah yang tertanya - tanya, macamana me and Mr. Hubby boleh get together. korang, adeke jawapan yang sesuai dari *sebab dah jodoh!* kalau ada, do let me know.. so Fie tak lah cliché sangat =)... (twitt.. perasan celebrity la pulak)
tapi adake yang nak tau macamana Fie dengan Mr. Hubby boleh get together? since dulu Fie dengan Mr. Hubby ni tak le rapat pun. tak suka lagi ade.. dengki-mengdengki.. ngumpat-mengumpati. (*bleh?) bak kata Mr. Hubby yang Fifie ni agak *overexcited*.. (Huh~ panas je ayat tu!! lol) so kalau la ade yang nak tau about *how it's begin* just drop me a comment. kalau ada request.. i'll do!!
til then y'all~
muchies Love,



5 comments:
hye pp,
ingat erin lagi tak? act i t'jumpa ur blog, nice sakan.
post yg ni mcm intrsting je.
what's the story morning glory?
erin nk kepoh2.
wl bl nk hg out lg? cll erin tau. lm x gossip!
jgn lupa contct erin lg okay.
daaaaa pp~
nk tau!!
eh rin...
ko tau je ek aku kat mana?
kt sini pun jmpa..
nanti aku cntc ko ek..
aku dekat je skrg ngan ko..
cuma tak sempat lagi nak jmpa-jmpa..
bz la rin..
ko ok? family ok? fb ko ape hah?
aku tgk yg lm tu ko da delete..
nape?
cite ni nnt aku smbg eh..
hihihi xp
wow* nak tau jgk. mcmana lah abg mail dolu dolu heh**
hope m not da lst 1 to know
Post a Comment