wuuuduppp??
erm... semalam masa sampai Jb, terus ke Kempas.. sampai je Kempas, ramai orang (
famili) ade
family Kak Ema, ade 3 orang anak Ayah Mat yang datang bercuti jalan - jalan ke Jb..
best gile kalau ramai - ramai ni. tapi mak ai.. berseleraknya rumah, macam orang nak pindah. hihi.. rupanya Papa and Mama tengah dok kemas rumah, banyak barang nak di buang. owh.. faham le saya.. bila barang - barang banyak yang dah di keluarkan.. sibuk lah tengok barang - barang lama - lama masa Papa ke
Sweden. ade lagi, banyak.
then terjumpa segumpal albumku.. whoaaoo gile gempak. banyak gambar lama - lama yang masih ada/tertinggal kat Kempas. ingatkan dah takde, patutlah ader
certain - certain gambar dalam album tak de. rupanya banyak kat sini.
tengah ramai - ramai duk tengok tu, zastttttttttttttttttttt.. ternampak gambar tuuututututututttttt, whoaaa ni memang sah kena buang, kalau tak jadi issue/conflict of interest. Hihi. gambar Kak Ema pun ade jugak. tapi kalau ikut bebetul kenangan babe, kisah lama. =) (for me to know for you to find out) hihi, let it go, life must go on.. kan? ada jugak terjumpa gambar - gambar lama masa kecik - kecik dan yang tengah sekolah. hahha. ketawa 14 malam tak habis, funny gile masa kecik - kecik. so Fie kasilah korang tengok. tapi ade jugak gambar yang dah rosak tau.. layan je lah. *exclusively* on .glass half full.,
Up, Close and Personal
 |
| ni masa Fie dua tahun, celebrate birthday Kak Ema dan Kak Nora. |
 |
| masa ni kat Setiawan, Perak.. Melawat papa kat Base Lumut dan jalan - jalan skali. Dalam ni ade gambar Mama, Arwah Atuk (Fatimah Binti Ibrahim), Arwah pakcik sedara (Ayah Awal), Arwah Tok Bak (Mohamed Bin Jimat), Kak Nora, Kak Ema, Kak Iezan dan Fifie. |
 |
| masa ni kat Sibu, Sarawak.. Fie baru 3 tahun++ dengan Papa tersayang. malam-malam lepaking. tak silap Fie masa ni kita orang sibuk nak tidur luar(ruang tamu) sebab nak tengok cerita hantu. hihi sambil - sambil nak habiskan filem. sempat la posing jap tapi Mama takde sebab dia tengah buat junk food (nak makan sambil tengok cerita hantu). |
 |
| masa ni kitaorang pergi birthday Noraini, kat Uda (Jalan padi mahsuri (berapa tak ingat) |
 |
| masa ni jalan - jalan, jumpa masa sems break. kat kotaraya ni.(masa ni Kota Raya je lah paling best) tapi jangan terpedaya, ni bukan gambar candid.. (saje nak buat macam candid tapi tak jadi lak). haha |
 |
| masa ni baru balik dari skolah. ade ape ntah kat skolah. tak berapa nak ingat. ni otw nak balik rumah le ni. siap posing lagi.. hahah klakar klakar. pantang jumpa camera. |
 |
| masa ni kitaorang lepaking kat kampung Ayu, kat Mersing. gambar ni kat Air Papan. mandi lautttttt. saje release stress lepas SPM. memang best woo.. ade sawah padi, makcik Ayu sangat sporting dan rajin bawak kitaorang jalan - jalan. Thanks Makcik (lupa lak nama dia siapa, maksu ke? mak ngah ke? lupaaaa) =) sangat enjoy. gambar mesti ada.. |
 |
| ni gambar masa kitaorang pergi Tanjung Balau. kitaorang join kelab seni creative kat skolah so dapat la jalan - jalan ni. Happening gile dan great moments. Thanks Cikgu Azura for making this vacation real works (one of the best memories to keep). Ade macam - macam games masa ni. memang happening.. tapi bila sampai rumah, satu badan sakit sakit otot. macam baru lepas beranak. |
 |
| Ni Raja Nur Faezah, dulu kat skolah ni lah sweet heart Fifie (macam best buddy lah).. haha bila dah habis study, kalau diingat ingatkan, funny gile. ntah pape je kan? Tapi Faezah dengan Fifie memang get along jugak, masa kerja pun kitaorang kerja kat satu tempat. cuma sekarang je dah tak jumpa. Faezah takde FB. Hope soon kitaorang jumpa lagi. |
 |
| gambar ni masa lepas SPM, dah pulang buku teks. (bebudak satu class dan ada teachers Aishah skali no 6 dari baris kanan (awak nampak biru)) sedih je. tapi lepas hari ni lah (esok) kitaorang pergi Tanjung Balau. Sedih, ramai jugak kawan - kawan dalam gambar ni yang Fie dah lost contact. |
|
i'm with Cikgu Sharifah Azah. dia sangat sporting.. walaupun dia tak ajar class Fie.
|
 |
| haaaaaaaaaaaaaa, gambar ni paling kelakar, kat STF, masa ni kitaorang ade hockey (friendly match) tapi Fie tak main pun, saje datang support. pulak tu Fie ade beli magazine Galaxy, ade pulak gambar nick carter.. hahaha tu yang jadinya gambar ni, faham jelah jiwa remaja ni.. =) |
 |
| ni kat Gunung pulai, rakan muda rakan rekreasi ade buat camping ni. sangat best.. ni pagi, tengah senam.. yang funny tu, Fie, Adec dan Akhmal tak biasa kalau bangun tak mandi. So bangun pagi kul 5 tu kitaorang terus mandi. sejuk gila, ye lah air terjun. pastu lepas majlis sarapan pagi ade lak senaman, busuk gak lah badan walaupun kitaorang banyak ketawa (tak concentrate buat senaman). bayang kan air yang sejuk tu, nak kena mandi lagi skali.. uwaaaaa sejuk!! |
 |
| ni dah nak balik. well ni lah gambar kengkawan kitaorang yang datang sesama. ade Fie, Akhmal, Fahmi, Arwah Khairul, Ridzuan, Adec dan Yusof. |
lods,
No comments:
Post a Comment