Tuesday, January 25, 2011

*susun silang kata*

Waddup!!

well, this week is the busyness week of a year.. (so far) banyaknya kerja. hampir pening kepala saya. ditambah pulak dengan demam, sore throat yang sakitnya.. susah jugak nak telan makanan dan flu.. sejuknya office ni pun, Allah je la yang tau!! Tapi tak pe.. sakit ni kan penghapus dosa-dosa kecil =) Alhamdulillah..

tapi dalam pada itu.. teringat - teringat jugak Mr.Hubby & Little Miss Danieya.. uwaaaaa.. kenapa rindu sangat ni.. tak boleh focusss...

dan lately ni jugak, Fie masih lagi sibuk countin' the minutes & countin' the days... andddddddd 4 days to GO!! =) Yahoo..


aku ingin bermimpi denganmu
ke awana untuk teman bintang bulan
kerananya lebih terang sinarnya
dengan kehadiran kau dan aku

bagiku kaulah yang terindah
manisnya senyuman anugerah tuhan

memarakkan api dalam diriku
yang tak pernah aku sangka ada
runsingnya buatku
asyik memikirkan dirimu

kau umpama susun silang kata
yang terakhir untukku
sekian lama ku mencari
rupa-rupanya di depanku

hidup ini tak bererti
jika tiada cinta di hati
untuk terus ku teguh berdiri

bagiku kaulah yang terindah
manisnya senyuman anugerah tuhan
memarakkan api dalam diriku
yang tak pernah aku sangka ada

runsingnya buatku
asyik memikirkan dirimu

kau umpama susun silang kata
yang terakhir untukku
sekian lama ku mencari
rupa-rupanya di depanku
hidup ini tak bererti
jika tiada cinta di hati
untuk terus ku teguh berdiri

dan tak kira apapun
yang terjadi dalam mimpiku
usahlah ia berakhir
tanpaku memilikmu

*susun silang kata*

No comments: