Thursday, January 13, 2011

*GF-Block F*

sedih... sebak..
feelings yang Fie rasa bila jejak kaki ke Rumah Arwah Mak dan Arwah Abah, kat Flat Larkin. masa Fie pergi dalam 2 minggu lepas, rumah tu dah hampir kosong, tapi semalam Mr. Hubby cakap rumah tu dah pun dikosongkan.. *sigh*

banyak kenangan kat rumah tu, sekarang.. da takde pape dah, nanti kalau ada org dah menyewa, lagilah takde purpose ke Larkin. tinggallah Along, Kak Ida, Adik E'in.  =(

dapur ni agak berselerak sebab banyak barang dah dikeluarkan. terbayang Arwah Abah yang sibuk masak Mee Goreng dan Arwah Mak yang selalu masak Assam Pedas.. haizz
kat tengah rumah, kat sini tempat dining table (Along dah keluarkan) kat sini tempat paling kecoh kalau Raya, Arwah Abah sibuk nak siapkan meja makan dan Arwah Mak pulak tengah susun lauk - lauk nak kasi kat jiran-jiran. 


*Al-Fatehah*

Pergi...

sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..

sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia 

rindu,

No comments: