hu huuuuu..
da hampir 3 bulan baru free untuk sambung cerita ni..
sorry la ek.. Busy to Death... ni baru la free..
so sambungan dari sini, malam tu Fie pun call la Mail, masa kitaorang berbual which is actually Fie langsung takde mention nama Fie masa call. kononnya macam *biarlah Rahsia* (lol) tapi yang heran, Mail kadang - kadang ter*sahsul-sasul* sebut nama Fie, but still Mail cover baik punya, dia kata Ni bukan Fie and sometimes dia cakap Luffi selalu jugak call and terbiasa pulak dengan Fi (Luffi), (kalau ikut logik, huh tak logik langsung.. kenapa mesti Luffi a.k.a Fi??? bukan Radhee ke? Syed ke? atau Abg Zul) (lmao) opsssss... sorry!!
berbalik pada call tu, lama juga we both berbual. dalam 3 jam ader kot.. lama sey, masa tu dah le pakai handphone Papa Fie (biasalah, kalau nak bergayut, mana boleh pakai handphone sendiri, dulu prepaid mahal =P.. paling murah RM30 pulak tu, mana ader hot ticket.. nak pakai telephone rumah, nanti bocor la identiti saya yang bagai perisik ni. lagipun line tak clear, malam tu papa tengok bola =P nasib laaa) (lol)
selepas 3 jam tu, masa nak say bye - bye, Mail ter'sasul lagi... dia cakap
*okay lah Fi, best berbual dngan kau ni*
haaaaaaaaaaa.. masa tu Fie rasa semua jawapan seperti diatas tidak boleh diguna pakai dan 100% bukan jawapan SPM 1998. huh Fi dah curious dan tanye jugak kat Mail
*kenapa asik Fi je dari tadi?*
dulu ex-iee pun nama bukan Fi rasanya, then biasalah Mail, dia pun still dengan jawapan cliche'nya.
*betul tersasul sebut nama Luffi*
(huh, tak logik la Ahmad Ismail, takkan la dengan Luffi selalu bergayut lama-lama dan yang paling penting, takkan la Luffi sorang je yang selalu telephone)
akhirnya, Fie sendiri yang confess.. *Fifie call*
but Mail doesn't look so surprised to know. I dun't expect him to be excited but a lil surprise will help to cheer a bit.
but.. dia tak surprise langsung!! (lol).. i guessed macam annoying pulak kan.. kacau Mail malam - malam.. esok da la ader class.. huh..my bad!! but it happened already!!
dan
akhirnya, Fie sendiri yang confess.. *Fifie call*
but Mail doesn't look so surprised to know. I dun't expect him to be excited but a lil surprise will help to cheer a bit.
but.. dia tak surprise langsung!! (lol).. i guessed macam annoying pulak kan.. kacau Mail malam - malam.. esok da la ader class.. huh..my bad!! but it happened already!!
dan
Fie masih lagi percaya pada Radhee yang dia kata identiti Fie memang dirahsiakan dan masa dia kasi Fie no telephone Mail tu, Mail pun tak tau yang Fie akan call. Okay.. best - best Radhee ni..
tapi esok masa class database, Fie & Mail satu class. tetiba Fie rasa macam Mail dah awal - awal tau yang call semalam tu.. Fie.. even dia tak la obviously tengok - tengok tapi nampak muka Mail ni macam menyindir... uwaaaaaaaaaaaaaaa Radheeeeeee!!
tapi disebabkan intend Fie pun memang nak berkawan. so, buat la tak reti je dah la.. jangan nak emotional pulak!! then bila class tu habis, Fie terus blah.. owh tidak sanggup lama - lama lagi.. kenapa pun.. ntah le!!
malam tu pulak, Fie ada lagi kat MIRC dan masih lagi chatting dengan Radhe..
tetiba Radhee cakap,
*Fie, kalau saye cakap, awak jangan marah ek*
Fie tak suspect apa - apa pun cakap
*tak la, ape dia?*
omg.. it's getting complicated!!
so guys... to be continueee..
tapi esok masa class database, Fie & Mail satu class. tetiba Fie rasa macam Mail dah awal - awal tau yang call semalam tu.. Fie.. even dia tak la obviously tengok - tengok tapi nampak muka Mail ni macam menyindir... uwaaaaaaaaaaaaaaa Radheeeeeee!!
tapi disebabkan intend Fie pun memang nak berkawan. so, buat la tak reti je dah la.. jangan nak emotional pulak!! then bila class tu habis, Fie terus blah.. owh tidak sanggup lama - lama lagi.. kenapa pun.. ntah le!!
malam tu pulak, Fie ada lagi kat MIRC dan masih lagi chatting dengan Radhe..
tetiba Radhee cakap,
*Fie, kalau saye cakap, awak jangan marah ek*
Fie tak suspect apa - apa pun cakap
*tak la, ape dia?*
omg.. it's getting complicated!!
so guys... to be continueee..
Sv9VeI_CENU/TT6MEzHUtsI/AAAAAAAABFs/AxuQWGaOozw/s1600/fragile14.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

No comments:
Post a Comment