Waddduuupppp!!!
How's life going bff? i' m great. Hope you guys are too =)
=) for today, Fie nak sambung lagi cerita tentang seseorang yang nama dia Angah.. kalau nak tau, Fie memang boleh get along with *ANGAH*. tak kira lah Angah mana pun. janji dia adalah Angah (bebetul anak no .2 dalam family)
kali ni Fie nak cerita pasal Angah cousin Fie.. (Fadhillah Binti Abdullah)
(kesinambungan dari **Dua Angah dan Saya** )
Angah yang ni cousin Fie yang paling rapat. since we both kecik - kecik lagi, dah macam kembar da. family kiraorang selalu gelar we both kembar tak seiras. memang funny, kalau ada kenduri ke, majlis kawin, hari raya atau makan - makan, Fie dengan Angah ni memang selalu bersama je. kemana - mana pun berdua je. macam belangkas pun ada. kalau la dalam satu majlis tu salah satu dari kitaorang takde. macam tak best. takde cerita and tak sabar - sabar nak balik rumah. booooring.
Angah ni pun selalu jadi tukang lawak dan juga tukang jadi mangsa bulian Fifie. lol.. disebabkan Angah ni sangat pandai menjahit dan jugak masak. dia lah kena jadi pembantu Fifie. yang herannya, kekadang bahan untuk nak masak semua dah cukup sukat tapi masih tak menjadi jugak. kek tak kembang la, tak berapa nak masak la, kek keras la. tapi bila ada Angah, semua boleh jadi..lol... dia macam lucky bringer la. kalau ada dia. semua boleh jadi.
kalau Fie tak sihat pulak, cakap je la ape yang nak dimakan.. Angah mesti tunaikan punye. Syiokkkk.. (sampai la ke hari ni, walaupun da jadi mak orang) dan Angah jugak la tukang back-ing Fie kalau kena marah dengan Papa. Papa kalau ada Angah, dia tak banyak bunyi. lagi lah Syiiokk kan???
apa pun rahsia Fie dari kecik sampai la ke hari ni, Angah simpan kemas. Dia cousin yang paling best dan yang paling Fie sayangggggggg.. =)
*Kak Fie sayang Angah*
![]() |
| night before went to Langkawi Island |
![]() |
| on her Engagement Day |
xoxo,




No comments:
Post a Comment