Thursday, May 20, 2010

bored...


nuthing much do to at work.. so i'm fulling them with listen & singing.. and i'm currently listening to this both.. love them too much..

thanks mr. hubby@Ahmad Ismail.. for this lovely song..



malam pertama sangat sempurna
duhai adinda sungguh jelita
selama ini hanya kau yang ku tunggu
bukannya rahsia di antara kita
semakin membara jiwa gelora
selama ini hanya kau di hatiku
tak mudah ku melupakanmu
hanya engkau yang ku perlu
bayang-bayangmu masih menghantuiku
apa saja yang kau mahu
semua untukmu oh adindaku
dengarlah rayuan di hatiku
sesungguhnya aku mencintaimu
selalu di hatiku memanggil namamu
oh adindaku... oh adindaku
semua kerana, kerna kamu
engkaulah permata hatiku
suluh menyinar hidupku
yang selalu menerangi hari gelapku
nantikan dinda yang satu
tak akan pernah ku jemu
semakin hari semakin ku rindu.. rindukanmu
tak mudah ku melupakanmu
hanya engkau yang ku perlu
bayang-bayangmu masi
h menghantuiku
kamu selalu di hatiku
semua yang kau mahu

walau berjauhan
suaramu mengakhiri penantian
tabah mengharungi cinta
semua dugaan maha Esa
semua untukm
u oh adindaku
dengarlah rayuan di hatiku
sesungguhnya aku mencintaimu
selalu di hatiku memanggil namamu
oh adindaku oh adindaku
semua kerana, kerna kamu

'n'




tak pernah setengah hati
ku mencintaimu ku memiliki dirimu
setulus-tulusnya jiwa
ku serahkan semua hanya untukmu

tak pernah aku niati untuk melukaimu
atau meninggalkan dirimu
sesal ku selalu bila tak sengaja
aku buat kau menangis

memiliki mencintai dirimu kasihku
tak akan pernah membuat diriku menyesal
sungguh matiku
hidupku 'kan selalu membutuhkan kamu


much LOVE,

No comments: