cheh... suspen je kan tajuk posting hari ni, sebenarnya takde pape pun perkara yang tak baik happens, cuma teringat pulak ticket yang Fifie dapat dari Aleya about Party with Dayang @ Hard Rock Cafe on 1st August ni nanti.
alahai.. tak sabar nak jumpa Dayang lagi.. penutup lah lepas tu dah puasa. Well mesti banyak lagu yang dayang nyanyi.. since semua org memang tahu kan yang Dayang memang SUPERB lah kalau menyanyi live.. tak percaya? tengok je clips Dayang buat persembahan live kat You Tube.. =).. well selain lagu balada Hilang.. Fifie minat gila lagu ni.. teringat masa bercinta.. dengar lah.. mesti korang pun suka!!
alahai.. tak sabar nak jumpa Dayang lagi.. penutup lah lepas tu dah puasa. Well mesti banyak lagu yang dayang nyanyi.. since semua org memang tahu kan yang Dayang memang SUPERB lah kalau menyanyi live.. tak percaya? tengok je clips Dayang buat persembahan live kat You Tube.. =).. well selain lagu balada Hilang.. Fifie minat gila lagu ni.. teringat masa bercinta.. dengar lah.. mesti korang pun suka!!
terkadang diri ini memang terlupa
melukai hatimu tanpa niat diriku
maafkanlah aku... maafkan aku kekasihku
kasih maafkan diri ini
kasih dengarkan lagu ini
*aku sungguh sayang padamu*
*aku takkan mahu hilangmu*
*kerna ku tak berdaya tanpa dirimu*
melukai hatimu tanpa niat diriku
maafkanlah aku... maafkan aku kekasihku
kasih maafkan diri ini
kasih dengarkan lagu ini
*aku sungguh sayang padamu*
*aku takkan mahu hilangmu*
*kerna ku tak berdaya tanpa dirimu*
xoxo,

No comments:
Post a Comment