Aiman birthday's is on 23rd November 11.. as u can see Batrisya's punye reaction.. so gelojoh to blowing out Aiman's birthday candles. padahal on her days pun dah blows... terukla baby giant Ibu ni kan.. :) btw.. nasibla rumah Pak Ngah & Mak Ngah.. kalau rumah orang lain pun mcm tu.. huhu syahdunya ibu.. :p
=) majlis so simple dan kita - kita je.. tu pun dah meriah.. tak yah ramai - ramai pun da best..
yang paling happening.. me & Kak Ema kalau jumpa mesti bergossip.. hahaha.. macam cerita kedai kopi pulak.. Mr. Hubby dengan Abang Cairul pulak melayan game Syria - Malaysia..walaupun malaysia tewas.. 0-2 tapi takpe.. berbaloi.. game cantik walaupun tak menang.. takpe Harimau Muda.. at least kita juara Asia.. tak join Olimpik pun takpe.. Syukur dengan pencapaian Malaysia sekarang. lagipun kalau Malaysia dapat pergi Olimpik.. puas la dititik oleh Olimpik punye skuad.. tengok game semalam pun gerun.. orang arab ni tinggi-tinggi.. uishhhhh
huhu cerita bola pulakkkk.... hihi sorry ye....
okla lah Aiman... Achik Apis & Achik Mail doakan.. Aiman jadi anak yang rajin dalam segala apa pun.. terutama solat dan doakan kesejahteraan Ibu & Ayah okay? dan yang paling penting.. next year da UPSR.. Achik Apis doakan, Aiman pun boleh score with flying colors.. macam Ashraf.. InsyaAllah..
to Ashraf, sorry sgt sebab lambat wish semalam... CONGRATS for UPSR result.. hope nanti PMR & SPM pun boleh score jugak.. InsyaAllah... Amin =)
to Ashraf, sorry sgt sebab lambat wish semalam... CONGRATS for UPSR result.. hope nanti PMR & SPM pun boleh score jugak.. InsyaAllah... Amin =)
Amin.
