Subhan'Allah, kuasa Allah. cantik date hari ni 1.11.11 =) Alhamdulillah dipanjangkan lagi usia untuk menikmati nikmat dunia milik Allah SWT.
hari ni Fie rasa agak slow. since pagi tadi, nak off to work pun macam takde mood. actually, i've been doing a lot of thinking lately and going through a lot of changes. this started when i began having dreams. my dream is haunting me. I'm clueless..
ternampak pulak status ni kat friends facebook wall;
kata guru ngajiku, jika kita ditimpa sebuah masalah yang pertama yang harus kita lakukan adalah membaca Innalillahi Wainnailaihi Roji’un, yang kedua kita harus pasrah kepada Allah, dengan membaca do’a tawwakal. tapi entah kenapa kesedihan ini tak kunjung hilang juga, walaupun aku telah membaca do’a itu berulang-ulang kali. tetapi satu hal yang membuatkanku semakin mencintai Allah adalah ternyata Allah itu mencuba kita dengan berbagai macam cubaan kerana Allah itu menyayangi kita, Dia ingin kita mendekat kepadanya, dan Dia ingin kita merasakan pelukan hangatnya.
semoga kata-kataku ini bermanfaat. Amin.
InsyaAllah =)
