Friday, November 12, 2010

Pemergian Ibu Mertua Tersayang.. Patimah Ahmad Noor

9.25 AM, 12.11.2010, SEPSIS WITH MULTIORGAN FAILURE

Pada Fie, Mak la Ibu Mertua yang paling best dan sporting dalam dunia ni.
Mak Manja, Mak sangat simple dan yang paling penting mak sangat memahami.
Pemergian Mak setelah 2 bulan pemergian Abah (Ayah Mertua Tersayang). Inilah yang dikatakan sehidup semati. Bagi Fie, pemergian dua insan tersayang ini amat dirasai. Tentu sekali untuk Mr. Hubby tersayang (Ahmad Ismail B. Perman). Kehilangan kedua - dua orang tuanya serentak pada tahun yang sama.

Sayang... please be bold and be strong in tough times ok??

~Al-Fatehah, untuk Arwah Ibu Mertua Ku~
Semoga Roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama roh insan-insan yang beriman. Amin.



1 comment:

Kasmawati Jaafar said...

ya allah. i'm the last person 2 know about this.
i'm so sorry to hear about that. ya allah, besarnya dugaan utk korg especially mail.

send my belasungkawa to him n u too.