Wednesday, March 20, 2013

Team Building * Annual Dinner



Hari ni, lagi satu update.. haha, semangat nak update blog meluap - luap la pulak lately…
Tapi tak nak la tulis banyak – banyak pun, nak upload gambar je.. yang lebih.. huhu

Ok.. last month on 22nd – 23 February 2013, Company Fie ada buat Annual Dinner cum Team Building kat Hard Rock Hotel, Batu Feringgi, Penang.. It was the funniest moment and great time to release all my working  stress..

But the sad things is.. I have to left Little Miss happy & En. Hubby.. =( 
Nasiblah satu hari.. kalau berhari – hari.. confirm I tak join.. 
so.. 
I left u here..Let’s the picture yang cerita segalanya…






untuk Miss Happy


desi dibuli...
our bosses
 
few of MHPT girls

treasure we need to find

things we need to build
negaraku... heheh cewahhh









nak check-out daaa...
beli sourvenir untuk en. hubby pulak..
tata penang...





xoxo,