Hari ni, lagi satu update.. haha, semangat nak update blog
meluap - luap la pulak lately…
Tapi tak nak la tulis banyak – banyak pun, nak upload gambar
je.. yang lebih.. huhu
Ok.. last month on 22nd – 23 February 2013,
Company Fie ada buat Annual Dinner cum Team Building kat Hard Rock Hotel, Batu
Feringgi, Penang.. It was the funniest moment and great time to release all my working stress..
But the sad things is.. I have to left Little Miss happy &
En. Hubby.. =(
Nasiblah satu hari.. kalau berhari – hari.. confirm I tak join..
so..
I left u here..Let’s the picture yang cerita segalanya…
 |
| untuk Miss Happy |
 |
| desi dibuli... |
 |
| our bosses |
 |
| few of MHPT girls |
 |
| treasure we need to find |
 |
| things we need to build |
 |
| negaraku... heheh cewahhh |
|
|
|
|
|
 |
| nak check-out daaa... |
 |
| beli sourvenir untuk en. hubby pulak.. |
 |
| tata penang... |
|
|
|
xoxo,