Salam All,
Seriously.. lama sangat tak update blog.. penuh da dengan spider web.. :)
since da tukar kerja ni.. memang tak de masa, untuk diri sendiri pun tak ada masa.. lagi la nak sibuk-sibuk updated blog.. been busier than ever.. Nasibla family & rumah masih boleh dijaga elok lagi.. kalau tak, tak tau nak jadi apa..
Dalam kesibukkan hari - hari kerja, Alhamdulillah, Fie & En. Hubby dapat luangkan masa untuk Little Miss Happy.. Miss Happy da lama ajak we both pergi tengok football match kat Stadium.. sungguh, bila kesempatan tu ada, hujan pulak.. dah kata bukan rezeki kan.. tapi this time we both cekalkan hati jugak bawak Little Miss Happy.. eventhough hujan.. sungguh tak sampai hati bila dia keep on asking.. "when Ibu"
aduh sungguh.. tak ada jawapan
so.. ada lah sikit gambar yang fie sempat ambil.. Kitaorang pergi ramai - ramai.. dengan both sisters, in-laws nephew and niece...
havoc sangat-sangat.. lama tak rasa suasana macam ni.. so rest, korang agak la sendiri kan.. enjoy the photos :)
Love,
