berita ni sanggat - sangat mengejutkan Fie bila accidentally ternampak status Pak Nil kat twitter last night.
ntah kenapa, Fie pun merasa kesedihannya.. maybe dulu Fie pun ade ikut perkembangan Arwah masa kat Bintang RTM (2004).. masa tu pun sibuk ada jugak Akademi Fantasia.. tak silap Fie AF masa tu baru 2nd season. ade pernah sekali tu Arwah nyanyi lagu Dia (penyanyi asal Dato'Sheila Majid).. best jugak suaranya.. kalau ikutkan pun Arwah la yang paling - paling menyerlah walaupun tak dinobatkan sebagai Juara..
bila keluar lagu kembali senyum dulu pun ade sweet memories dalam hidup Fie. Fie memang la tak kenal pun Arwah secara rapat tapi dulu ade la jugak ikut perkembangan Arwah. semua tinggal kenangan je. dalam twitter yang Fie baca (dari kenalan Arwah) Arwah memang nice dengan semua orang dan sangat - sangat humble. Alhamdulillah.. Semoga Allah S.W.T membalas semua kebaikkan yang telah Arwah lakukan semasa hayatnya.
Terima Kasih Khairil Izwan Pilus untuk Kembali Senyum.
inna lillahi wa inna ilayhi rajioon.
We belong to Allah and to Allah we return.



