Wednesday, October 26, 2011

*pembohong*

hye guys, hows today treat ya.. me ok... lepaking kat rumah je.. sambil melayan little miss Batrisya & Mr. Hubby.

huhu, tapi yang tak ok, ni hah!! Fie would like to share about something yang sangat-sangat turns me down lately. people lying, people yang kita dah anggap dia mcm bff tu PENIPU. arghhhh bukan senang when a friend doesn't tell the truth. this is something that ultimately hurts me, who has been lied to. berbohong pun bukan sesuatu yang senang nak forgive or even to forget.

selama ni Fie percaya DIA bulat - bulat. sampai la beberapa hari lepas Fie accidently ter'tanye kat Mr. Hubby pasal benda tu then Mr. Hubby replied;

*nampak sangat dia bohong.. mana ader sampai **k, you dah kena tipu yang. tu la i cakap, baik berpada-pada, senangnya you kena klentong. dia tu pun saje nak gunakan you, takkan tak perasan yang?.*

huh!! OMG.. wattaheck? ape sebabnya sampai dia nak kena cakap bohong? ape sebabnya jugak sampai klentong??? dah la berbohong, lepas tu make up stories pulak. nampak sangat takde LIFE and nak get my attention. (Fie pun satu, percaya sangat. tak sedar dah kena tipu!!). Fie rasalah dia tu insecure and try to build up their own ego's and tell lies to make themselves look better to others. agaknya memang dah habitual liers and she don't even realize she are doing it. i hope the lie wasn't about you. (you just ruin everything now, i won't trust you anymore!! i'm so sorry. i might forgive, but i will not forget) patutla ko tak banyak kawan!! even kawan sendiri pun tak nak kawan ngan ko!! hishhhh kaki klentong rupanya.

!!to others!!
 *may Allah bless you for not liking lies.*

p/s : trust me.. if you lie to a friend, then you lost your trust in that friendship when they were looking up to you.

:(,
 

No comments: