huhu, da almost 1 month da, baru la nak upload gambar Qistina. picture ni taken on 22 July 2010.. masa ni buat kenduri tahlil untuk Arwah Mak & Abah tersayang. gambar ni lepas kitaorang habis tolong kemas - kemas rumah Kak Ida. bila jumpa Qistina.. rindunya nak ada baby.. uwaaaaaa.. nak baby!!!
kat bawah ni ada la 2 keping gambar Fie & Mr. Hubby dengan Qistina.. comel & debab baby Qistina ni.. gerammmmnya saya.. hihi. Little Miss danieya pulak takde masa ni. da tidoq da.. ngantuk sangat lah si kecik Fifie lepas puas berlari - lari dengan cousin dia..
baby Qistina.. 7 month..
| camera addict jugak Qis ni.. =) |
love kids,

No comments:
Post a Comment