Wednesday, August 10, 2011

*Kasih & Batrisya*

huhuhu, so outdated la fifie ni, lambat sgt nak upload gambar & update blog pasal hang out dengan Nani. gambar kat bawah ni masa kat kids playground (ape ntah nama tempatnya). it's first time *Little Miss Batrisya* meet Kasih. =) at first bila je nampak Nani jalan nak masuk playground, Fie terus jalan laju - laju sebab rindu sangat dengan Kasih ni hah.. cerdik tau Kasih ni (Amin). Bila tak jumpa je, rindu sangat - sangat. =) bila ye nak jumpa Kasih lagi? Aunty Fifie da rindu bebenor da ni.. Uwaaaaaaa! (nak baby)

Picture credit to Nani

huh.. tgk la budak ni.. lelaki ke pompuan ni??


sayang sangat Fie tak bawak balik camera.. kalau tak mesti da bergambar sakan dengan Kasih. ni pakai camera hand-phone je.. so tak daq kualiti.. takpe-takpe.. soon kita amek gambar ya kasih.. =) dah lama - lama baru Fie perasan yang *Little Miss Batrisya* takde langsung bergambar dengan Kasih dalam camera Fifie.. so careless of you Fifie!!! uwaaaaaaaa... nasib Nani ader took. =)


No comments: