huhuhu, so outdated la fifie ni, lambat sgt nak upload gambar & update blog pasal hang out dengan Nani. gambar kat bawah ni masa kat kids playground (ape ntah nama tempatnya). it's first time *Little Miss Batrisya* meet Kasih. =) at first bila je nampak Nani jalan nak masuk playground, Fie terus jalan laju - laju sebab rindu sangat dengan Kasih ni hah.. cerdik tau Kasih ni (Amin). Bila tak jumpa je, rindu sangat - sangat. =) bila ye nak jumpa Kasih lagi? Aunty Fifie da rindu bebenor da ni.. Uwaaaaaaa! (nak baby)
![]() |
| Picture credit to Nani |
![]() |
| huh.. tgk la budak ni.. lelaki ke pompuan ni?? |
sayang sangat Fie tak bawak balik camera.. kalau tak mesti da bergambar sakan dengan Kasih. ni pakai camera hand-phone je.. so tak daq kualiti.. takpe-takpe.. soon kita amek gambar ya kasih.. =) dah lama - lama baru Fie perasan yang *Little Miss Batrisya* takde langsung bergambar dengan Kasih dalam camera Fifie.. so careless of you Fifie!!! uwaaaaaaaa... nasib Nani ader took. =)






No comments:
Post a Comment