Tuesday, May 3, 2011

kamu.. cermin dirimu..

tak tau nak digambarkan perasaan sekarang ni. semua yang negatif je.. marah, benci, sedih dan takut..
semua ada.. 

dalam erti kata lain.. kalau diluah mati emak, ditelan mati bapak
dulu pernah jugak diluahkan.. tapi semuanya macam masuk telinga kiri.. keluar telinga kanan..
jalan dan lorong yang aku lalui tak sama macam orang lain..
malahan lebih sempit... tapi Alhamdulillah.
berkat kesungguhan diri dan cuma mengabaikan kekurangan pada masa yang sama..
semua ku harungi dengan kuat.

insyaAllah.. keredhaan orang tua.. dan ketabahan mestilah selari... 
kamu akan mengharunginya.. 
yang penting.. 

"diri sendiri" "kaki sendiri" "usaha sendiri"

jangan bercerita tentang orang lain.. jangan harapkan orang lain..

kaki itu untuk kamu bangun
otak itu untuk kamu berfikir
hati kamu hanya mengetahui apa kemahuan mu..

think positif...
kemudian.. semua milikmu

insyaAllah..




No comments: