tahun ni raya mcm tak excited since Arwah Mak & Arwah Abah da takde... *haizzz* sob*sob
(cerita raya lah pulak)
dan buat pertama kalinya, Fie beraya tanpa kedua mertua... Al-Fatehah..
tapi disebabkan mama da excited pulak nak ke KL untuk ber Shoppingggggggg...
tetiba diri ni ter'over excited pulok...
dan siap da kluar list.. hahaha. boleh tumpang letak barang skali nanti
dan Fie nak share ngan korang.. diantara barang yang Fie dying sangat nak beli =)
sangat murah & praktikal...
yang lain2 akan difikirkan ketika ke sana nanti...
siapa nak kirim.. angkat tangan =)
xoxo,





No comments:
Post a Comment