Friday, October 16, 2020

masa..

masa sangat berharga

banyak kehilangan yang saya lalui sebelum ini.. sebab tu, sekarang saya lebih menghargai..

akhir-akhir ni.. saya lebih suka menghabiskan masa dengan berkasih sayang dan saling menghargai

saya suka habiskan masa dengan family.. dulu family kecil saya.. sekarang dah boleh dibanggakan juga.. saya juga sangat menghargai setiap orang yang pernah hadir dalam hidup saya.. 

seperti kamu.. ya kamu 

 We don't meet people by accident, they are meant to cross our paths for a reason, either they change our life or we change theirs. I believe, everything and everybody that we come across in our lives, enhances our evolution process, thus fulfilling its purpose to be there.

untuk sesiapa yang mengenali diri saya, jika saya terkasar bahasa atau pernah mengguris hati kamu sama ada dengan sengaja atau tidak, maafkan saya.. saya hanya insan biasa.. 


truly,