Wednesday, January 24, 2018

..the completed five..

Salam..
lamanya tak update belog.. terbengkalai habis belog i
kat office of cause la sibuk.. lunch hour pun tak sempat tengok pc..
kat rumah lagilah.. masa cepat betul berlalu.
usia meningkat.. 
MasyaÁllah.. syukur masih diberi nikmat untuk terus bernafas  dan melihat anak membesar.

Syukur YA Allah.

Indeed.. couple of year lately, banyak sangat magical thing happened
Buat Fie sangat menghargai perjalan hidup yang dipinjamkan ni..
Sungguh terharu dan lebih mensyukuri nikmat Allah..

Di kurniakan kawan yang banyak memberi sokongan, walaupun ada segelintir yang spoil..
Hahaha.. tetapi Alhamdulillah lebih banyak yang positive & helpful
dan kawan yang lama, we're in touch again and so nice to catching up again guys

Anugerah terindah..
 di pinjamkan suami yang sentiasa penyayang, funny dan banyak memberi galakan.. 
Alhamdulillah 

Anak-anak yang sometimes, hahaha, tapi untuk beberapa tahun ni insyaAllah akan sentiasa bersabar. 
Perangai mereka ni akan hilang bila meningkatnya usia..
confirm i pula yang akan merinduinya..
now we're the completed five.. iyay

to all Family, Papa & Mama, Kakak, Adik & Kakak juga adik ipar, anak-anak buah.. 
semuanya sangat gila-gila & helpful.. we're a great happy family

kesimpulannya.. sepanjang beberapa tahun yang fie agak kurang disipline untuk update belog.. banyak perkara yang indah berlaku.. 
and keep on going..
semoga kawan-kawan yang membaca post ni juga akan menjalani hari-hari yang indah juga
Amin.



xoxo