Monday, February 2, 2015

menghayati erti rezeki Allah

As Salam,

lama sangat dah blog ni terbiar usang, hikhik..
semenjak join MHPT, kekangan masa untuk ber'blog amatlah terhad di tambah pulak lately ni agak kurang creative. hilang semua bahasa - bahasi nak bercerita.
banyak cerita nak di'update & share, tapi semenjak ada instagram.. lebih selesa update instagram je dari ber'blog.. tapi kalau cool blog selalulah.. hahahahha (suka sangat la tu kan)

tapi lately ni semenjak me & en.hubby dah melepasi frasa 9 tahun bersama atau senang cakap dah 9th year anniversary lah. Alhamdulillah, rezeki Allah datang dengan pelbagai cara tanpa diduga. tak ada lah benda yang best sangat Fie nak share. cuma nak muhasabah diri.
setiap benda baik yang happen, pasti ada rintangan bersamanya
happiness doesn't come for free

walau sesikit apa pun, tetap ada.. tapi tak apa lah
i believe that everything happens for a reasons
semua ada hikmah tersendiri.. 
Redha. Redha. Redha
Redha lah Fie..





xoxo,