hye again readers...
erm.. tamatlah cuti Fie selama 2 weeks... and today i'm ready to start the week.. puas da Fie duk lepaking dengan Batrisya.. =) tapi tetiba hari ni rindu pulak kat Batrisya.. huhu da best duk rumah je.. mood kerja belum mai lagi.. masa cuti tu jugaklah Fie merehatkan minda. Alhamdulillah.. semoga lebih tenang untuk melalui hari - hari mendatang.. cewah..
masa cuti jugak la Fie dengan Batrisya enjoying cartoon & movie marathon.. Ya Allah, semua movie kitaorang keluarkan balik... memula layan Batrisya punye movie, lepas tu Fifie. tapi x sempat la nak tengok banyak - banyak.. cume beberapa je yang sempat kitaorang tengok. Fie listkan tajuk kay;
1. lord of the rings (extended trilogy) *most favieeee (movie ni je amek masa 2 hari)
2. harry potter (1 - 7 part 2) (yang ni lebih sikit (3 hari)
3. click
4. longest Yard
5. gone in 60 second
6. 50 first date
7. meet the parents & meet the fockers
8. Spy kids 1 & 2 (cerita wajib bukak hari - hari)
9. snow white & seven dwarf
10. aladdin
11. cinderella
12. sleeping beauty
13. the little mermaid
14. tarzan (cakap melayu)
15. beauty & the beasts
16. stepup 1, 2 & 3
17. the wizard of oz
18. jerry maguire
19. the parent trap
20. sydney white
21. grown ups
22. charlie & the chocolate factory
huhu banyakkan? Fie ingat semua.. sebab mmg takde benda nak buat after spent cleaning, dusting, vacuuming, and laundry.. huhu.. nak main PS fie tak tau.. menonton movie je la kerja.. malam pulak we all jalan - jalan tak pun lepaking sambil tengok Mr. Hubby & Batrisya main PS atau tengok movie (lagi) hihi...
i'm so happy to be home and appreciating the many things we took for
granted every day and happy to spent the weekend with our own family,
cooking and catching up. =) pada Fie takde tempat yang lebih happy selain rumah sendiri.. for me guys, you do not have to go far for good times. =)
tapi hari ni dah masuk kerja.. tak boleh catching up lagi.. dan sekarang lunch hour dah almost end.. hihi oklah.. sampai sini je dulu entry ni.. sambung lain kali la ye?
p/s : satu benda je Fie nak korang tau.. there's no place like home =) and hope you all have a wonderful week ahead! layta
xoxo,
